lauantai 2. helmikuuta 2013

Vastaus haasteeseen vol. 2

Ystäväni Moona heitti mulle haasteen, jonka toiseen osioon vastailen nyt.

Moonan kysymykset:

1. Jos elämästäsi tehtäisiin elokuva, mikä sen nimi voisi olla?
Kyniä sängyn alla. (Mulla eksyy kynät aina ihmeellisiin paikkoihin. Yöllä saattaa tulla jotain hienoa mieleen, joka on pakko kirjoittaa ylös. Sitten muistikirja ja kynät jäävät lojumaan sängyn viereen tai alle päiviksi.)

2. Mistä näit viimeksi unta?
 En kyllä nyt muista. Olen viimeaikoina nähnyt tosi vähän mitään unia.

3. Mitä et koskaan haluaisi tehdä työksesi? Miksi?
Liukuhihnatyötä jossain tehtaalla en haluaisi tehdä. En ainakaan pitkää aikaa. Veikkaan, että työn tylsyys tekisi musta passiivisen ja tylsän itestänikin.

4. Erikoisin taitosi tai kykysi?
 Osaan pyöräyttää alahuuleni ympäri sillai jännästi.

5. Jos saisit loppuelämäsi harrastaa vain yhtä liikuntalajia, mikä se olisi?
Ratsastus. Eläinten kanssa puuhastelu on aina ollut tärkeetä.

6. Mikä teki sinut tänään onnelliseksi?
Näin pitkästä aikaa veljentytärtä ja katottiin yhdessä Pasilaa. Saan olla tätinä ihan huikeelle tyypille!

7. Mikä kappale on jättänyt sinuun pysyvän muistijäljen? Miksi?
Tähän on vain yksi oikea vastaus:
 

Koska Lahti 2009-2010.

8. Mihin olet itsessäsi tyytyväinen?
Olen tyytyväinen siihen, että olen oppinut hyväksymään itteni, ja sitä kautta elämään omannäköistä elämääni. Ulkonäössä ehkä hiuksiini ja silmiini.

9. Mitä kannat aina mukanasi taskussa/laukussa?
Avaimet on aina mukana. Kännykkä, lompakko, huulirasva ja mp3-soitin useimmiten myös.

10. Mihin kaupunkiin tahtoisit Suomessa matkustaa? Miksi?
Paljon on tullut kierrettyä, mutta pohjoista olen nähnyt aika vähän. Rovaniemi vois olla semmonen seuraava reissukohde.

11. Millainen olisi unelmiesi asunto?
Jaa. Semmonen, missä voin pitää koiraa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti